Friday, September 21, 2018

ترفندهای ساخت بک لینک رایگان در ویکی پدیا

ویکی پدیا یک سایت فوق العاده معتبر است و لینک گرفتن از آن، حتی با علم به این موضوع که لینک های آن نوفالو هستند، فوق العاده موثر است.
 
برای دریافت بک لینک از ویکی پدیا باید یک محتوای مرجع، ارزشمند و باکیفیت تولید کنید. سپس باید به دنبال مقالات مرتبط در ویکی پدیا بگردید و با هدف بهبود محتوای ویکی پدیا، لینک سایت خود را در بخش منابع ثبت کنید.




برای اثربخشی بیشتر می توانید صفحات مشکل دار ویکی پدیا مانند صفحات خرد یا صفحات نیازمند تاییدپذیری را پیدا کنید و آنها را بهبود ببخشید و سپس بک لینک بسازید. این کار سبب می شود اعتماد ویکی پدیا به شما بیشتر شود.


همچنین می توانید با تکنیک هایی مانند لینک بیلدینگ داخلی یا لینک بیلدینگ کلاه سیاه، تاثیر بک لینک های آن را چندین و چند برابر کنید!


۱) مقالات خرد ویکی پدیا

در ویکی پدیا مقالاتی که صرفا دربردارنده یک یا چند خط تعریف درباره یک موضوع باشند، مقالات خرد نامیده می شوند.

مقالات خرد در ویکی پدیا | لینک سازی در ویکی پدیا | ساخت بک لینک در ویکی پدیا
معمولا این گونه مقالات با چنین جمله ای در پایین آن، نشانه گذاری می شوند.

چنین مقالاتی همانطور که ویکی پدیا اعلام می کند، خرد و کوتاه هستند و از شما می خواهد که نسبت به ویرایش و گسترش آن اقدام کنید.

این یک فرصت مناسب برای شماست!

شما می توانید مقالات خرد و مرتبط با محتوای مرجع خود را پیدا کنید و آن را بهبود ببخشید. چند زیرعنوان اضافه کنید، ۵۰۰ ۶۰۰ کلمه برای آن بنویسید (و یا حتی بیشتر!)، عکس به آن اضافه کنید و در نهایت لینک محتوای خود را به عنوان مرجع قرار دهید.

سعی کنید مطالبی که به این مقاله اضافه کرده اید، در محتوای مرجع شما وجود داشته باشد.

در این روش شما نه تنها به گسترش مقاله ویکی پدیا کمک کرده اید و اعتبار خود را بالا برده اید، بلکه به یک صفحه خارجی مرتبط بک لینک داده اید و هیچ مشکلی در این رابطه پیش نمی آید.

۲) مقالات نیازمند تاییدپذیری
برخی از صفحات داخل ویکی پدیا، خصوصا ویکی پدیای فارسی، نیاز به تاییدپذیری دارند. یعنی نیازمند منبع و مرجع هستند تا محتوای این مقالات را تایید کند.

خوشبختانه مجددا خود ویکی پدیا این موضوع را اعلام می کند که این صفحه را مستندسازی کنید و به منابع مناسب ارجاع (لینک) دهید! البته توجه کنید که منبع می تواند هم یکی از دیگر از مقالات ویکی پدیا و هم یک سایت خارجی باشد.

از آنجایی که خود ویکی پدیا درخواست لینک دادن به یک منبع و مرجع را داده است، بنابراین این صفحات بی خطرترین صفحات برای ساخت بک لینک در ویکی پدیا هستند و اگر همان محتوای مرجعی که گفته ام را تولید کرده باشید، ۰% احتمال دارد لینک شما را حذف کنند!

آموزش لینک سازی در ویکی پدیا | آموزش لینک بیلدینگ در ویکی پدیا | ویکی بک لینک
در بالای برخی از صفحات ویکی پدیا، چنین باکسی وجود دارد. همانطور که می بینید خود ویکی پدیا اعلام کرده است که این صفحه نیازمند منبع است!

۳) بهبود لینک سازی داخلی ویکی پدیا
بک لینک های ویکی پدیا به خودی خود با ارزش هستند اما باز هم می توان ارزش آنها را بیشتر کرد!

چگونه؟


اگر به عنوان مثال در صفحه مربوط به «بازاریابی اینترنتی» بک لینک می سازید، سعی کنید از صفحات مختلف ویکی پدیا به این صفحه لینک داخلی بدهید. این کار باعث می شود اعتبار و ارزش آن صفحه بیشتر شود و پیج آتوریتی آن نیز بالاتر برود. در نتیجه ارزش بک لینکی که به سایت شما داده شده است نیز بیشتر می شود!

مورد جالب تر اینکه این روش به هیچ عنوان خطرناک نیست و فقط کافی است هرجا کلمه مدنظر شما تکرار شده بود، آن را ویرایش کرده و تبدیل به لینک داخلی کنید!

۴) لینک سازی کلاه سیاه !
لینک گرفتن از ویکی پدیا با اینکه توسط خود ما انجام می شود ولی بنظر من کاملا یک روش کلاه سفید است، چون خود ویکی پدیا می تواند کسانی را که صرفا قصد لینک بیلدینگ دارند را شناسایی کرده و لینک های آنان را حذف کنند. بنابراین عملا لینک اسپم در این سایت قرار نمی گیرد.

اما ما می توانیم اندکی خاکستری بازی در بیاوریم (!) و لینک سازی کلاه سیاه چند گرهی انجام بدهیم.

یعنی برای صفحه ای از ویکی پدیا که از آن لینک گرفته اید، بک لینک بخرید!

ویکی پدیا سایت فوق العاده معتبری است و بنابراین اگر یک میلیون بک لینک هم برای آن بخرید، اتفاقی برای آن نمی افتد، چون خودش را به گوگل ثابت کرده است.

توصیه من این است که برای هر صفحه ای از ویکی پدیا که لینک شما در آن قرار دارد، مثلا ۱۰۰ بک لینک وبلاگی بخرید. به این صورت پیج آتوریتی و اعتبار و ارزش صفحه بیشتر می شود و در نتیجه ارزش بیشتری روانه سایت شما می شود.

برای خرید بک لینک های وبلاگی، می توانید به سایت انجام میدم مراجعه کنید و یکی از پکیج ها را انتخاب کنید. کلیک کنید.

۵) باز هم احتیاط کنید!
درست است کار ما کاملا صحیح و بدون خطاست اما گاهی لازم است احتیاط کنیم، چرا که ممکن است یک سری کارها در ویکی پدیا توسط ربات انجام شود.

به عنوان مثال اگر ۵ محتوا را پشت سر هم ویرایش کنید و لینک سایت خود را در تمامی آنها قرار دهید، شاید از لحاظ یک سری ربات هایی که نمی دانیم وجود دارند یا نه، یک روند تکراری و اسپم گونه به حساب بیاید!

یا در برخی موارد اگر بدون ویرایش محتوا فقط به آن لینک اضافه کنیم و این کار را چندبار تکرار کنیم، شاید یک حرکت اسپم به حساب بیاید.

بنابراین از انجام چنین حرکاتی خودداری کنید و سعی کنید گاها بدون لینک سازی، مطالب را ویرایش کنید، حتی اگر حس می کنید نیاز است لینک سایت شما در قسمت منابع وجود داشته باشد.

منبع: نیل وب

6 comments:

  1. Thank you ever so for you article post.Much thanks again. Keep writing.
    oracle sql plsql training

    ReplyDelete
  2. QuickBooks is an accounting software that is designed specially to meet the expectations of small-sized business owners. It has rapidly captured the market and become one of the widely used accounting software. However, while working on this great software, you may encounter some nasty errors. One such annoying error is QuickBooks Error 6000 301. In this blog, we’ll discover the various causes and solutions of this error. Moreover, you can even get instant help and support for QuickBooks Error 6000 301 by dialing QuickBooks Helpline Number 1-855-236-7529.
    Read more: https://tinyurl.com/y3cf5jc3

    ReplyDelete
  3. Thank you for your post. This is excellent information. It is amazing and wonderful to visit your site.If you face any issue in QuickBooks, contact:
    QuickBooks Support phone numberFor quick solution.

    ReplyDelete

کاملترین مجموعه پاسخ های بازی دانا

جواب بازی دانا