Wednesday, November 7, 2018

50 ایده کسب و کار کوچک که شما می توانید در اینستاگرام شروع کنید

شما قبلا می دانید که Instagram می تواند یک پلت فرم عالی برای فروش کسب و کار شما باشد. اما آیا می دانستید که می توانید یک کل کسب و کار را در اطراف پلت فرم ایجاد کنید؟
در حالی که بسیاری از کسب و کار در نهایت نیاز به داشتن یک وب سایت یا سایر پیشنهادات دارید، بسیاری از کسب و کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید از حساب Instagram شروع کنید. در اینجا 50 نفر از آنها هستند.
 

نمایش مشخصات عمومی ایده های کسب و کار

Instagram Influencer

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از Instagram با تبدیل شدن به یک تأثیرگذار است . برای انجام این کار، شما نیاز به ایجاد یک مخاطب در یک طاقچه خاص - و بسیاری از گزینه های مختلف وجود دارد - و سپس با مارک ها کار می کنند برای به اشتراک گذاشتن محتوا مربوط به محصولات و یا خدمات خود.

بررسی کننده محصول

به طور خاص، شما می توانید برخی از نفوذ ایجاد کنید و سپس برای به اشتراک گذاری بررسی محصولات خاص، به اشتراک گذاری افکار خود را در فیلم ها و یا زیرنویس ارائه دهید.

مدیر نمایش مشخصات عمومی

شما همچنین می توانید با مارک ها به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی کار کنید که متخصص در ارسال Instagram است.

فروشنده بازرگانی اجتماعی

همچنین ممکن است به طور مستقیم در Instagram به فروش محصولات با استفاده از یک دکمه خرید یا ارسال محصولات برای فروش و سپس صورتحساب پیروان خود که علاقه مند هستند، فروش می شود.

بازاریاب وابسته

شما همچنین می توانید از حساب کاربری Instagram و Instagram Story برای اشتراک لینک های وابسته به محصولات یا خدمات خاص استفاده کنید و سپس در هر فروش یک کمیسیون کسب کنید.

فروشنده محصول دیجیتال

اگر شما محصولات دیجیتال مانند کتاب های الکترونیکی یا نسخه های چاپی را فروختید، می توانید Instagram را به عنوان روش اصلی خود برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات خود با مشتریان بالقوه استفاده کنید.

عکاس رویداد

اینستاگرم یک پلتفرم عالی برای عکاسان برای ساخت یک کسب و کار در اطراف است. اگر شما یک عکاس رویداد هستید، می توانید عکس ها را از رویدادهایی که کار می کنید به اشتراک بگذارید و سپس یک آدرس ایمیل در زیست شناسیتان بگذارید تا مشتریان جدید با شما تماس بگیرند.

عکاس سهام

شما همچنین می توانید عکس های سهامی را که می توانید به مارک های تجاری یا شرکت هایی که به دنبال ساخت محتوای Instagram خود هستند، به فروش برسانید.

عکاس محصول

یا شما می توانید یک سرویس ارائه کنید که در آن شما عکس های محصولات کسب و کار تجارت الکترونیک را برای استفاده در وب سایت های خود و حساب های رسانه های اجتماعی می گیرید.

عکاس پرتره

عکاسی پرتره یک طاقچه دیگر در عکاسی است. برای این نوع کسب و کار، شما می توانید از Instagram به عنوان نمونه کارها استفاده کنید و راه را برای مشتریان جدید برای برقراری ارتباط با شما ارائه دهید.

فروشنده محصولات چاپ شده

اگر شما یک عکاس یا طراح هستید، می توانید تصاویر منحصر به فرد ایجاد کنید و سپس آنها را بر روی محصولات مختلف مانند تی شرت و لیوان چاپ کنید، سپس Instagram برای تبلیغ پیشنهادات خود استفاده کنید.

پروپ استیلیست

نمایش مشخصات عمومی نیز یک مکان عالی برای نمایش استعداد خود را به عنوان یک سبک است. شما می توانید photoshots را سازماندهی و استفاده از حساب کاربری خود را به عنوان یک روش برای نشان دادن سبک خود و ارائه به مارک ها.

کانال غذای Instagram

Foodies، شما می توانید در مورد تمام غذاهای و رستوران های مورد علاقه خود پست کنید و سپس با آن مارک های غذایی کار کنید تا درآمد خود را به طور مستقیم از حساب Instagram خود درآورید.

مد بلاگ


شما همچنین می توانید مستقیما در Instagram یک وبلاگ مد را شروع کنید، عکس های لباس های خود را به اشتراک بگذارید و با مارک های لباس به عنوان یک تأثیرگذار کار کنید.

سبک شخصی

همچنین در طنز مد، شما می توانید Instagram برای نشان دادن سبک خود و سپس اجازه دهید مشتریان بالقوه با شما تماس برای خرید خدمات خود را به عنوان یک سبک شخصی استفاده کنید.

کارشناس DIY

یک توازن دیگر که می توانید با حساب کاربری Instagram تمرکز کنید، این است که از آموزش و پروژه های DIY برای ارسال پیروان تکنیک های جدید استفاده کنید. سپس شما می توانید با حامیان مالی و مارک های که منابع برای پروژه های خود را ارائه می دهند، کار کنید.

بیکر

نمایش مشخصات عمومی نیز مکان خوبی برای نشان دادن مهارت های پخت خود است، به ویژه اگر شما کوکی ها یا مواردی را که عناصر تزئینی سرد دارند ارائه دهید. شما می توانید خلاقیت خود را ارسال کنید و به مشتریان اجازه دهید سفارشات خود را به طور مستقیم بفرستند.

Blogger غذا

یا شما می توانید اقلامی را که شما واقعا نمی فروشید، تهیه کنید، بلکه دستور العمل ها را ارائه می دهید و سپس با مارک های مواد غذایی و مواد غذایی به عنوان تأثیرگذار کار می کنید.

سفر بلاگر

شما همچنین می توانید با مارک های سفر مانند خطوط هوایی و هتل ها با به اشتراک گذاری سفر خود و برخی از ترفندهای سفر و راهنمایی با پیروان خود کار کنید.

شیوه زندگی بلاگر

یا شما می توانید یک دید کلی را با محتوای Instagram خود بیابید و سپس با انواع مارک های مختلف کار کنید که ممکن است به دنبالکنندگان مورد نظر شما باشد.

هنرمند آرایش

از آنجایی که آرایش یک محیط بصری است و Instagram یک پلتفرم بصری است، جای خوبی برای نشان دادن کار شما است و سپس مشتریان بالقوه را راهی برای رزرو خدمات خود می کند.

آرایشگر

به طور مشابه، شما می توانید تصاویر کار خود را به عنوان یک مدل موی فست فود ارسال کنید و سپس به مشتریان ایمیل یا پیام خود را برای راه اندازی یک قرار ملاقات ارسال کنید.

مالک کسب و کار دست ساز

به جای تکیه بر یک پلت فرم مانند Etsy یا تنظیم سایت تجارت الکترونیکی خود، شما می توانید عکس های محصولات دست ساز را ارسال کنید و مشتریان را در این نظرات ادعا یا پیشنهاد دهید.

تصویرگر

نمایش مشخصات عمومی نیز یک پلت فرم عالی برای هنرمندان نقاشی مانند تصویرگر است. ارسال عکس از کار خود و سپس اجازه دهید مشتری سفارش چاپ تصاویر مختلف و یا سفارش کار سفارشی.

هنرمند پرتره سفارشی

یا شما می توانید روش فروش بیشتری را برای فروش آثار هنری خود ببرید. از حساب کاربری Instagram خود به عنوان نمونه کارها استفاده کنید و مشتریان را به پرتره های سفارشی از خانواده های خود سفارش دهید.

طراح گرافیک

شما همچنین می توانید از Instagram به عنوان نمونه کار برای کار طراحی گرافیک خود استفاده کنید و سپس مشتریان خود را به طور مستقیم برای تهیه خدمات خود با شما تماس بگیرند.

طراح Infographic

یا شما می توانید حتی بیشتر مشخص و ارائه خدمات طراحی infographic، با استفاده از نمایش مشخصات عمومی برای ارسال نمونه های جالب از کار خود را.

نامه خدمات

شما همچنین می توانید خدمات سفارشی یا خدمات خوشنویسی را به علامت های تجاری یا افرادی که می خواهید لمس منحصر به فرد در مورد چیزهایی مانند نشانه ها یا دعوت عروسی قرار دهید، ارائه دهید. برای نمایش کار خود از Instagram استفاده کنید.

فیلمنامهنویس

در حالی که عکس ها توجه زیادی می کنند، Instagram نیز کاربران را قادر می سازد ویدیو های کوتاه را ارسال کنند. بنابراین شما می توانید یک کسب و کار را به عنوان یک فیلمبردار شروع کنید و از پلت فرم برای نشان دادن مهارت های خود استفاده کنید. (به یاد داشته باشید فیلم های اینستاگرم بسیار کوتاه است، بنابراین شما باید خلاق باشید!)

انیماتور

یا شما می توانید در انیمیشن ها برای فیلم های تخصصی و نمایش کار خود را از طریق نمایش مشخصات عمومی.

نوازنده

شما همچنین می توانید فیلم های خود را از طریق خواندن یا پخش موسیقی در Instagram ارسال کنید و به افراد اجازه دهید خدمات خود را برای مراسم عروسی و یا رویدادهای خاص بفرستند. (باز هم، کوتاه بودن فیلم ها در Instagram به روشی بسیار خلاقانه برای ایجاد این کار نیاز دارد.)

جادوگر

به طور مشابه، اگر شما یک استعداد منحصر به فرد مانند انجام ترفندهای جادویی یا جادوگری داشته باشید، می توانید مهارت های خود را در فیلم های Instagram نشان دهید و به مردم سریع ترین راه برای برقراری ارتباط با شما را برای رزرو خدمات خود برای رویدادها.

کمدین

شما همچنین می توانید بیت های کوتاه یک رویا کمدی ایستاده در Instagram را نشان دهید و شخصیت خنده دار خود را با افرادی که ممکن است علاقه مند به رزرو خدمات خود هستند، به اشتراک بگذارید.

فروشنده کالا دوم

اگر شما بعضی از کالاها را برای فروش و یا مقدماتی خریداری کرده اید، می توانید از Instagram به عنوان یک پلتفرم استفاده کنید که در آن شما می توانید هر مورد را پست کنید و سپس مشتریان را در صورت خرید می توانید پیشنهاد دهید.

سفیر نام تجاری

تعدادی از روش های منحصر به فردی که می توانید Instagram برای ارسال یک نام تجاری یا محصول خاص استفاده کنید وجود دارد. و اگر به اندازه کافی از یک مورد زیر رشد کنید، ممکن است بخاطر این پست ها، بتوانید برخی از پول اضافی را دریافت کنید یا برخی از مزایای اضافی را دریافت کنید.

شخصیت پت

ا
ین ممکن است به نظر دیوانه باشد، اما شما واقعا می توانید یک حساب کاربری Instagram که در اطراف یک حیوان خانگی یا حیوانی ایجاد می شود را شروع کنید، سپس یک نام تجاری را در اطراف آن ایجاد کنید، به عنوان نمونه های محبوب مانند Grumpy Cat.

سخنران عمومی

برای کسانی که به دنبال ارائه خدمات به عنوان سخنران عمومی هستند، می توانید از حساب کاربری Instagram خود برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود استفاده کنید و حتی نمونه هایی از مذاکرات خود را از طریق Instagram Live ارائه دهید.

وبینار میزبان

شما همچنین می توانید یک کسب و کار در اطراف ارائه وبینارها در یک موضوع خاص، با استفاده از Instagram به عنوان راهی برای رشد مخاطبان خود و نشان دادن تخصص خود را.

رویداد رویداد زنده

اینستاگرم نیز یک مکان عالی برای ترویج رویدادهای زنده است. بنابراین اگر می خواهید یک کسب و کار را به عنوان یک رویداد سازنده بسازید، می توانید به شدت به این پلتفرم تکیه کنید.

برگزار کننده رویداد

یا شما می توانید خدمات عمیق تر را به عنوان یک برگزار کننده رویداد ارائه دهید، با استفاده از Instagram به عنوان راهی برای نشان دادن کار خود و برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه.

Meme ساز

برخی از علامت های تجاری گاهی برای ایجاد الگوهای رفتاری به عنوان راه ایجاد برخی از وزوز ها پرداخت می کنند. بنابراین شما می توانید از Instagram به عنوان راهی برای ایجاد و به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری استفاده کنید.

عکس ویرایش برنامه

اگر مهارت های لازم برای توسعه یک برنامه داشته باشید، می توانید برنامه خود را در اطراف Instagram ایجاد کنید، ویژگی های ویرایش عکس یا ویدئو را برای دیگر کاربران ایجاد کنید.

Instagram مشاور

یا اگر میخواهید تجربه Instagram خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، می توانید به عنوان یک مشاور کار کنید، با استفاده از حساب کاربری خود برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود.

متخصص تبلیغات

شما همچنین می توانید با ارائه خدمات تبلیغاتی Instagram به مارک هایی که به دنبال استفاده از این گزینه ها در بازاریابی خود هستند، حتی بیشتر مشخص شوند.

خدمات مسابقه Instagram

مسابقات یکی دیگر از روش های محبوب برای تبلیغ برند در Instagram هستند. بنابراین شما می توانید یک سرویس ارائه کنید که در آن شما مسابقات و هدایا را مدیریت می کنید.

مربی کسب و کار

شما همچنین می توانید از Instagram برای ارائه خدمات مشاوره کلی به سایر شرکت ها استفاده کنید، به سادگی با استفاده از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن دانش خود و ایجاد اعتبار خود را با مشتریان بالقوه.

مربی زندگی

یا شما می توانید حتی بیشتر به طور کلی و ارائه خدمات مربیگری زندگی، با استفاده از پست برای مشاوره سریع و Instagram زنده برای محتوای بیشتر در عمق.

مربی تناسب اندام

شما همچنین می توانید در زمینه دیگری برای کسب و کار مربیگری مانند تناسب اندام تمرکز کنید. از ویژگی های ویدئویی برای نشان دادن تخصص خود استفاده کنید.

خالق دوره آنلاین

شما همچنین ممکن است بعضی از دوره های آنلاین را ایجاد کنید که مردم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از Instagram و بازاریابی در پلتفرم از آن استفاده کنند.

مربی کارگاه آموزشی زنده

یا شما می توانید با تمرکز بر آموزش کلاس های زنده در یک موضوع خاص، با استفاده از Instagram برای تبلیغ پیشنهادات خود و دانش آموزان کتاب تمرکز کنید.

No comments:

Post a Comment

کاملترین مجموعه پاسخ های بازی دانا

جواب بازی دانا