Thursday, April 16, 2020

دانلود رایگان بهترین پروژه دانشجویی طراحی معماری باشگاه سوارکاری

پروژه باشگاه سوارکاری یکی از نادرترین موضوعاتی است که می‌تواند به عنوان پروژه معماری انتخاب شود. همین امر سبب شده است که طراحی یک پروژه باشگاه سوارکاری توسط دانشجویان معماری حتی با وجود مطالعه و کسب تجربه بسیار نیز امر دشواری تلقی شود. لکن امروزه به سبب وجود برخی انواع پروژه کامل باشگاه سوارکاری طراحی شده توسط دانشجویان معماری توانمند، الگوگیری از آنها جهت طراحی یک پروژه معماری باشگاه سوارکاری جدید می‌تواند به عنوان یک راه‌حل جایگزین مورد استفاده قرار گیرد و موجب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی دانشجویان معماری شود.

استانداردهای باشگاه سوارکاری

پروژه کامل باشگاه سوارکاری پیش‌رو برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب فایل اتوکدی، رندر، انیمیشن، پوستر، PSD لایه‌باز و پاورپوینت دفاعیه تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه کامل باشگاه سوارکاری یکی از نادرترین انواع پروژه معماری را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک الگو و منبع الهام جهت تدوین یک پروژه کامل باشگاه سوارکاری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

پروژه معماری باشگاه اسب دوانی
عنوان
اسب سواری یکی از کهن ترین ورزش ها و مسابقاتی می باشد که در دین اسلام نیز پرداختن به این ورزش و فعالیت توضیه شده است بنابراین در میان کشور های اسلامی و حتی کشور های غربی نیز اسب سواری یکی از مهمترین فعالیت هایی می باشد که در بین افراد شناخته شده می باشد از این رو طراحی مکان و پروژه معماری باشگاه اسب سواری یکی از موارد مورد توجه می باشد که باید برای این مکان و مجموعه سوار کاری امکانات مناسب و دقیقی در نظر گرفته شود تا تمامی نیاز های سوار کاران و مراجعه کنندگان به این مکان برطرف گردد .



دانلود پروژه باشگاه اسب سواری

در نمونه پروژه باشگاه سوار کاری تمامی ضوابط طراحی و استاندارد های طراحی این مجموعه در نظر گرفته شده است همچنین امکانات قابل توجهی برای راحتی تمامی مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است تا مجموعه ای بی نظیر و زیبا طراحی شود که این مجموعه علاوه بر داشتن جزئیات و تمامی فضا ها دارای طرح و فرم زیبایی نیز می باشد , تمامی مدارک لازم برای ارائه این طرح از جمله فایل اتوکد و رندر های زیبا در نما ها و زوایای مختلف و انیمیشن چند دقیقه ای و پوستر و …. همراه این طرح ارائه شده است که اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه ذکر شده است.
Video
این پروژه با عنوان طرح نهایی باشگاه سوارکاری در قالب نقشه های اتوکدی، تصاویر رندر شده با کیفیت عالی ، انیمیشن، پوستر، PSD لایه‌باز و پاورپوینت دفاعیه میباشد . طراحی یک مجموعه سوارکاری است که در آن فضاهای لازم برای آموزشهای نظری و عملی و نیز نگهداری اسبهای مجموعه و برگزاری مسابقات سوارکاری طراحی شده است .
این فرآیند نه تنها زمینه باز و بستری مناسب جهت رشد این ورزش در ابعاد اقتصادی علمی و فرهنگی و ورزشی و غیره است، بلکه موجبات نزدیکی و آشتی هرچه بیشتر انسان را با طبیعت و همچنین سلامت روح و جسم و داشتن جامعه‌ای با نشاط را در عصری که با سرعت به سوی ماشینی شدن حرکت می‌کند را به همراه دارد که یکی از مهمترین اهداف این پروژه به شمار می‌آید.

دانلود پلان باشگاه اسب سواری

پروژه باشگاه سوارکاری یکی از کمیاب ترین موضوعاتی است که می‌تواند به عنوان پروژه معماری برای دانشجویان رشته معماری انتخاب شود. به همین دلیل این امر سبب شده است که طراحی یک پروژه باشگاه اسب سواری توسط دانشجویان معماری حتی با وجود مطالعه و کسب تجربه بسیار نیز امر دشواری تلقی شود.
ولیکن امروزه به سبب وجود برخی انواع پروژه کامل باشگاه سوارکاری طراحی شده توسط دانشجویان معماری توانمند، الگوگیری از آنها جهت طراحی یک پروژه معماری باشگاه سوارکاری جدید می‌تواند به عنوان یک راه‌حل جایگزین مورد استفاده قرار گیرد و موجب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی دانشجویان معماری شود.

دانلود رایگان پلان باشگاه سوارکاری

پروژه کامل باشگاه سوارکاری یکی از پروژه هایی است که دانشجویان بطور سلیقه ای به عنوان طرح نهایی خود انتخاب می‌کنند. در این مطلب فروشگاه معماری دیساکد توانسته است. به ارائه یکی از بهترین پروژه های باشگاه سوارکاری می‌پردازد. این پروژه با طراحی خاص خود تابع تمامی استانداردهای طراحی باشگاه اسب سواری می‌باشد. به گونی ای که حت می توان به عنوان پروژه اجرایی باشگاه سوارکاری از آن استفاده نمود. و نیز مدارک کامل آن شامل فایل های اتوکد، رندر، انیمیشن، پوستر، PSD و پاورپوینت دفاعیه این پروژه به خوبی تکمی بودن این پروزه معماری را نشان می‌دهد.
سوار‌کاری یکی از کهن‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین ورزش‌هایی است که از دیر‌باز مورد‌ توجه مردم کشورمان قرار داشته است و در سال‌های اخیر نیز افراد زیادی به این ورزش که نوعی سرگرمی به حساب می‌آید، ملحق شده‌اند. سوارکاری نیز مانند سایر ورزش‌ها نیاز به مکانی برای اجرا دارد. باشگاه سوارکاری، فعالیت‌های این ورزش را پوشش می‌دهد و در آن می‌توان به ارائه آموزش‌های نظری و عملی، نگهداری اسب‌های مجموعه و برگزاری مسابقات اسب سواری پرداخت. از این رو یک باشگاه سوارکاری برای اجرا چنین عملیاتی بایستی فضاها و استاندارد‌های مورد نیاز را در اختیار داشته باشد. از جمله آن‌ها می‌توان به زین‌خانه، انبار زین، اصطبل‌ها، انبار، اصطبل، آبخوری، آخور، سکوی تماشاگران، سالن کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، کلاس‌ها، اتاق امور ثبت نام، اتاق امور مالی و اتاق کارشناسان اشاره کرد.

مطالعات باشگاه سوارکاری پروژه معماری باشگاه اسب سواری

پروژه باشگاه سوارکاری من جمله گزینه‌های نادری است که توسط دانشجویان به عنوان پروژه طرح نهایی معماری انتخاب می‌شود. این امر در حالی صورت می‌گیرد که عدم وجود نمونه‌های استاندارد باشگاه سوارکاری ساخته شده در کشور سبب می‌شود، طراحی یک پروژه کامل باشگاه سوارکاری، امری دشوار و مشقت‌بار برای دانشجویان کارشناسی معماری تلقی گردد. لذا بسیاری از کسانی که پروژه معماری باشگاه سوارکاری را به عنوان پروژه طرح نهایی معماری خود بر می‌گزیند، به استفاده از یک پروژه کامل باشگاه سوارکاری استاندارد طراحی شده توسط سایرین به عنوان یک الگو روی می‌آورند. این روش علاوه بر صرفه‌جویی بسیاری در وقت و انرژی مورد نیاز جهت طراحی یک پروژه باشگاه سوارکاری طرح نهایی معماری، خروجی خلاقانه‌تر و استانداردی را به همراه دارد.
پروژه کامل باشگاه اسب سواری با زیربنایی معادل ۴۲۰۰ متر در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع طراحی شده است. در  محوطه این پروژه عظیم تمامی امکانات اعم از بهداشتی، خدماتی و رفاهی به شکل قرینه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که از طراحی هدفمند و دقیق آن حکایت دارد. ورودی پروژه باشگاه اسب سواری در ضلع جنوبی آن قرار دارد که در حقیقت محل قرارگیری پارکینگ روباز آن نیز هست. در مسیر دسترسی پیاده این پروژه معماری باشگاه اسب سواری، آب‌نماهایی تعبیه شده‌اند که در نقش راهنمای مراجعین عمل می‌کنند. قرارگیری مانژ تمرین و مسابقه در مرکز پروژه طرح نهایی باشگاه اسب سواری سبب شده است که سایر بخش‌ها نیز به صورت متقارن حول محور این دو بخش قرار بگیرند.

بهترین طرح باشگاه سوارکاری را دانلود نمایید

در این پروژه چیزی که برای بار اول جلب توجد می‌کند. سقف های شیروانی و گنبدی ساختمان ها است. که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در انی نوع پروژه ها برای تهویه، نور و پاسخگویی سازه برای دهانه های بزرگ از سقف های شیرانی است. این موضوع در بیشتر طراحی های های باشگاه سوارکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلان ها نیز با ترکیبات حجمی متفاوت در این پروژه طراحی شده است. به گونه ای که شما پلان با یک ترکیب مشخص نمی‌بینید. البته در این نوع پروژه ها به خاطر مساحت زیاد زمین این موضوع کاملا منطقی به حساب می آید که دست طراح برای ساختمان های پروژه باز باشد.

دانلود پایان نامه باشگاه سوارکاری بصورت کامل و جامع

سایت پلان پروژه نیز در زمینی به ابعاد ۲۵۲ در ۱۵۶ متر جانمایی شده است. شکل کلی زمین پروژه مستطیل است. و تنها راه ورودی سایت نیز در جهت جنوبی پروزه قرار دارد. طراح این پروژه در پلان این باشگاه سوارکاری با طرح خاص خود مجموعه پلان ها را طوری در کنار یکدیگر جانمایی کرده است. که عنصر تقارن به خوبی حفظ شود. و در سایت پلان سنگینی پلان ها را در یک قسمت پروژه دیده نمی‌شود. پس از ورودی شما با سه فضای اصلی پروژه روبرو هستید. انباری، پارکینگ و فروشگاه برای دسترسی بهتر در این قسمت قرار دارند. و بعد از گذر از یک مسیر ۷۰ متری که با آب نما و فضای سبز طراحی شده اند شما به بخش مرکزی که شامل مانژهای دایره است می‌رسید.
پروژه ای کامل با تمامی مدارک فنی و پاورپوینت و شیت های ارائه می باشد. این پروژه کارشناسی همه مدارک موجود جهت ارائه را دارد. سایت باشگاه سوار کاری در زمینی مستطیلی شکل به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است. و از سمت جنوبی دارای ۲ دسترسی می باشد. شما می توانید رساله معاری این پروژه را به تنهایی با کلیک در اینجا مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید.  در ادامه به معرفی کامل پروژه کامل طراحی باشگاه سوارکاری خواهیم پرداخت…
سوارکاری از ورزش‌هایی است که در چند دههٔ اخیر مورد توجه خاصی قرار گرفته‌است، با این وجود سابقه‌ای طولانی داشته‌است و می‌توان آن را از کهن‌ترین ورزش‌ها به‌شمار آورد. این ورزش امروزه نه تنها به عنوان یک رقابت سالم و مفید، بلکه به عنوان سرگرمی و به منظور گذراندن اوقات فراغت مورد توجه قرار گرفته‌است، و با این که نسبت به بسیاری از ورزش‌ها پرهزینه به نظر می‌رسد، هر ساله تعداد بیشتری طرفدار به سوی خود جلب می‌کند.

پلان پیست مجموعه اسب سواری

پروژه طراحی مجموعه سوارکاری که در آن فضاهای لازم برای آموزش های نظری و عملی و نیز نگهداری اسبهای مجموعه و برگزاری مسابقات سوارکاری طراحی شده است این فرآیند نه تنها زمینه باز و بستری مناسب جهت رشد این ورزش در ابعاد اقتصادی علمی و فرهنگی و ورزشی و غیره است، بلکه موجبات نزدیکی و آشتی هرچه بیشتر انسان را با طبیعت و همچنین سلامت روح و جسم و داشتن جامعه‌ای با نشاط را در عصری که با سرعت به سوی ماشینی شدن حرکت می‌کند را به همراه دارد که یکی از مهمترین اهداف این پروژه به شمار می‌آید کوشش در حفظ و احیا این چنین سرمایه ملی و فرهنگی ارزشمندی نیز از دیگر اهداف این پروژه به شمار می‌آید از دیگر اهداف این مجموعه ارتقا کیفی در صنعت پرورش اسب می باشد زیرا زمینه های مرتبط با این صنعت بسیار گسترده است.

پروژه مجموعه سوارکاری ارائه شده در این قسمت جزء کاملترین پروژه های معماری وب سایت آرچینا است. که در طراحی معماری مجموعه سوارکاری تمامی اصول و استانداردها و فضاهای را که باید یک مجموعه سوارکاری استاندارد داشته باشد رعایت شده است. به طوری که می توان از آن به عنوان پروژه دانشجوی طراحی باشگاه سوارکاری مورد استفاده قرار داد. از طرف دیگر به دلیل طراحی منحصربفرد این پروژه می توان از آن به عنوان منبعی جهت الگوبرداری استفاده کرد تا طرح مد نظر خود را با توانایی هر چه بیشتر طراحی کرد.
موضوع این پروژه با عنوان طرح نهایی باشگاه سوارکاری ، طراحی یک مجموعه سوارکاری است که در آن فضاهای لازم برای آموزشهای نظری و عملی و نیز نگهداری اسبهای مجموعه و برگزاری مسابقات سوارکاری طراحی شده است .
این فرآیند نه تنها زمینه باز و بستری مناسب جهت رشد این ورزش در ابعاد اقتصادی علمی و فرهنگی و ورزشی و غیره است، بلکه موجبات نزدیکی و آشتی هرچه بیشتر انسان را با طبیعت و همچنین سلامت روح و جسم و داشتن جامعه‌ای با نشاط را در عصری که با سرعت به سوی ماشینی شدن حرکت می‌کند را به همراه دارد که یکی از مهمترین اهداف این پروژه به شمار می‌آید.

ابعاد ساخت زمین سوارکاری

کوشش در حفظ و احیا اینچنین سرمایه ملی و فرهنگی ارزشمندی نیز از دیگر اهداف این پروژه به شمار می‌آید .
از دیگر اهداف این مجموعه ارتقا کیفی در صنعت پرورش اسب می باشد زیرا زمینه های مرتبط با این صنعت بسیار گسترده است و به لحاظ اقتصادی بسیار سودآور و همچنین اشتغال زا می باشد.
در ادامه به شناخت اسب و نژادهای مختلف آن و خصوصیات رفتاری آن به عنوان یک موجود زنده می پردازیم و همچنین با کاربردها و نیازهای فضایی و تعاریف آن آشنا می شویم و پس از آن که با ادبیات سوارکاری اندکی مانوس شدیم به بررسی پیشینه و سابقه تاریخی آن را از گذشته تا حال در ایران و برخی جوامع کهن مورد بحث قرار می دهیم .
و بعدا به معرفی فرمها، استانداردها و اصول برنامه ریزی عملکردی در زمینه اسب و سوارکاری و طراحی فضاهای مرتبط با آن می پردازیم .
پس از آشنایی با مقدمات و پیش نیازها و شناخت نسبی نسبت به موضوع، به ارائه راهکار و مبانی نظری و عقیدتی در غالب طراحی و تامین نیازهای فضایی می پردازیم پس سعی نموده‌ایم که با خدمت گرفتن از تکنولوژی و امکانات روز محیطی سازمان یافته و مدرن را برای تأمین این نیازها و کاربری و عملکردهای مورد نظر فراهم آوریم .
اما در عین حال نباید فراموش کرد که اسب به عنوان یک موجود با ارزش و هوشمند و در عین حال با احساس نیاز به محیطی بکر و طبیعتی آرام دارد .
بنابراین و با درنظر گرفتن مطالب ذکر شده ، طرح نهایی باشگاه سوارکاری با در نظر گرفتن استانداردهای مربوطه ارایه شده است .

لینک دانلود پروژه کامل باشگاه اسب سواری در سایت معماری آرچینا

No comments:

Post a Comment

کاملترین مجموعه پاسخ های بازی دانا

جواب بازی دانا