Thursday, April 11, 2019

طراحی نقشه ویلا دوبلکس مدرن

طراحی نقشه ویلا دوبلکس مدرن :

دانشجوی رشته معماری هستید و برای دروس طراحی معماری نیاز به نقشه ی ویلا دارید یا طالب ساخت ویلای شخصی ؟

 محصول “ طراحی نقشه ویلا دوبلکس مدرن ”  جوابگوی خواسته های شماست .

     زمانی که یک دانشجویی رشته معماری بخواهد ، برای درس طرح معماری ، پروژه طراحی ویلای مدرن را انتخاب کند. نیاز دارد ، که به اطلاعاتی از قبیل ریز فضاها و اصول طراحی پلان و نمای ویلا دسترسی داشته باشد.

     اگر قصد ساخت یک ویلای مدرن را دارید . این حق شماست ، که بهترین و به روز ترین نقشه های ویلا ، در دسترس شما باشد . نقشه های کامل و آماده به کار، به صورت فاز ۲ ، بدون صرف هزینه اضافی .

همراهان عزیز ، در این پست از سایت آرچینا ، ما نقشه ی ویلای دوبلکس مدرن را برای شما آماده کرده ایم .  

طراحی نقشه ویلا دوبلکس مدرن

سبک معماری این ویلا ، سبک مدرن است و برای علاقه مندان به این سبک ، جذابیت فراوان خواهد داشت . نقشه ویلا و طراحی و دکوراسیون داخلی آن ، کاملا منطبق با اصول مدرنیته می باشد.

تمامی شیتهای معماری ویلا از قبیل ؛ پلان ها ، برش ، نما ، سه بعدی داخلی و خارجی ، دراین فایل موجود است. نقشه ها ، همگی به صورت فاز 2 هستند تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای ترسیم آنها نداشته باشید .

توجه : تمامی عکس ها ، مربوط به همین پروژه است .

توضیحات نقشه ویلا دوبلکس مدرن :

لند اسکیپ یا محوطه سازی ( سایت پلان ) ویلا :

امروزه محوطه سازی مهندسی ، تاثیر زیادی بر جذابیت یک بنا دارد . ویلا نیز با توجه به این که عنصری همگن با محوطه اطرافش است ، نیاز به محوطه سازی دارد .

از آنجایی که سبک طراحی ویلای ما ، سبک مدرن است . ما تصمیم گرفتیم ، طراحی محوطه را نیز با سبک مدرن انجام دهیم .

عناصر موجود در محوطه شامل : آلاچیق ، آبنما ، فضای سبز، استخر و پارکینگ رو باز می باشد. بر اساس سلایق شخصی خویش می توانید ، آتشدان ، زمین والیبال و بازی کودکان ، یا حتی مکانی کوچک را برای غذاخوری در محوطه تعبیه نمایید .

پلان ویلا :

این ویلا در سه طبقه طراحی گردیده است . ( زیرزمین ، همکف  و اول ) . طراحی به صورت فاز 2 انجام شده است . اندازه گذاری و آکس بندی و ستون گذاری همه پلان ها ، تکمیل و آماده ی ارائه و اجرا می باشد . فرم ، پلان و عناصر نماسازی ویلا ، به سبک مدرن طراحی شده است .

نمای ویلا :

ویلا ، یک ساختمان با 4 جبهه ی باز می باشد. بنابراین باید خلاقیت زیادی برای طراحی همه ی نماهای آن به خرج داد.

نقطه قوت این محصول ، ترسیم 4 نما از 4 جبهه مختلف ویلا به صورت اتوکدی و راندو شده است . دراین نماها ، نوع مصالح و عمق ها نیز توسط سایه روشن مشخص شده است .

پرسپکتیو خارجی ویلا :

علاوه بر نماهایی که توسط اتوکد و به صورت 2 بعدی طراحی شده ، پرسپکتیوهای خارجی از این بنا نیز ، با تری دی مکس مدلسازی شده است . جمعا” 13 عکس ، توسط وی ری و با کیفیت بالا رندر گرفته شده است . پرسپکتیو خارجی دیگری نیز از این ویلا ، توسط اتوکد و به صورت خطی ترسیم شده است .

پرسپکتیو داخلی ( دکوراسیون داخلی ) ویلا :

اگر می خواهید، پیش زمینه ای از طراحی و دکوراسیون داخلی این ویلا داشته باشید . ما یک پرسپکتیو به صورت خطی و اتوکدی از طراحی داخلی آن برای شما تهیه کرد ایم ، که می توانید آن را به صورت دستی راندو کنید و برای ارائه در دروس معماری استفاده نمایید .

شیت بندی :

تمامی فایل های معماری این ویلا ، در دو شیت با رعایت اصول شیت بندی ، جانمایی شده و به صورت اتوکدی کادربندی شده است .

فایل های دو بعدی و سه بعدی این ویلا ، به طور کامل در محصول موجود است .



from WordPress http://bit.ly/2UsrMu6

No comments:

Post a Comment

کاملترین مجموعه پاسخ های بازی دانا

جواب بازی دانا