Tuesday, April 9, 2019

نقشه ویلا دوبلکس فوق العاده

نقشه ی ویلای دوبلکس فوق العاده

نقشه ی ویلای دوبلکس فوق العاده ، طراحی شده به صورت کاملا حرفه ای ، شامل تمامی پلان ها ، طرح سه بعدی و نقشه های اجرایی معماری .

  • دنبال نقشه ی یک ویلای فوق العاده جذاب هستید ؟
  • قصد ساخت ویلای مدرن و لوکس را دارید؟
  • دوست دارید، ویلای شما هم مانند ویلا های شمال کشور  عنصری تک باشد ؟
  • نقشه ویلا های زیادی را دیده اید، اما آنچه که شما خواسته اید، نبوده است ؟

ما نیازهای شما را شناخته ایم و در این محصول به آنها  پاسخ داده ایم .این ویلا ، به صورت کاملا حرفه ای و معمارانه طراحی شده ، تمام پلان های معماری به همراه اندازه گذاری آنها ، پلان های مبلمان ، ستون گذاری و سه بعدی در این پک موجود است .

نقشه ی ویلای دوبلکس فوق العاده

تعریف ویلا :

ویلا ، واژه‌ای فرانسوی- انگلیسی است. به بنایی گفته می شود ، که از چهار طرف نمای باز دارد و معمولاً در زمین ها و باغ های وسیع و پر از درخت و چمن ساخته می شود.

تاریخچه پیدایش اولین نمونه های ویلا ، به دوران روم باستان برمی گردد . در آن زمان طبقات مرفه جامعه ، برای رفاه بیشتر ، ساختمان هایشان را در داخل محوطه خصوصی و یا باغ ها می ساختند و طرح آن ، به شکل ویلاهای امروزی بود.

از آن زمان بود ، که طراحی ویلا به این شکل ، وارد عرصه معماری ما شده است .

در این پست ، یک پروژه ویلای دوبلکس فوق العاده را با متراژ کم ( متناسب با شرایط اقتصادی اکثریت جامعه ) ، برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

این پروژه شامل تمامی آنچه که برای اجرای یک ویلا لازم است می باشد. تمامی پلان ها ، نقشه های معماری و سایت پلان در این محصول وجود دارد.

طراحی سه بعدی این  ویلا ، توسط تری دی کاران حرفه ای سایت آرچینا، به صورت فوق‌العاده زیبا انجام شده است.

نکته : تمامی تصاویر ارائه شده ، مربوط به این پروژه است .

توضیحات پلان ویلای دوبلکس :

سایت پلان :

این ویلا در سایتی به متراژ 16 * 40 متر مربع طراحی شده است و شامل جایگاه ساختمان همراه با امکاناتی همچون استخر، آبنما و فضای سبز می باشد ،  که در تصویر زیر نشان داده شده است .

پلان ویلا :

ویلای دوبلکس ، در دو طبقه ( همکف و اول ) طراحی شده است .

ریز فضاهای طبقه همکف :

طبقه همکف شامل ؛ فضاهایی همچون پارکینگ ، پیشخوان و ورودی ، آشپزخانه ، غذاخوری ، پذیرایی ، سرویس بهداشتی و راه پله جهت ارتباط با طبقه اول است .

ریز فضاهای طبقه اول :

  طبقه اول شامل ؛ اتاق خوابها ، سرویس بهداشتی ، حمام ، نشیمن و تراس نشیمن . که یکی از خواب ها مستر روم می باشد.

هرآنچه که شما برای اجرای یک ویلای لوکس نیاز دارید ، شامل ؛ پلان طبقات ، اندازه گذاری ها ، پلان مبلمان ، سه بعدی حرفه ای ، آکس بندی ، ستون گذاری ، شیب بندی و جزئیات معماری هستند، که در محصول ما قرار داده شده است . تا دیگر لازم نباشد ، برای  طراحی آنها ، هزینه جداگانه بپردازید .

برش :

از پلان ویلای دوبلکس ، ۲ برش ، یکی طولی و دیگری عرضی که از راه پله رد می شود ، ترسیم شده  است . تمامی کد های ارتفاعی ، ارتفاع ها ، اندازه ها و آکس ها در این برشها مشخص است .

نما :

برای ویلا ، دو نما از دو جبهه اصلی زده شده است و همانند برش ، شامل تمامی کد های ارتفاعی ، اندازه ها و آکس بندی ها می باشد.

سه بعدی :

اگر دوست دارید ، طرح ویلای خود را ، قبل از آنکه احداث شود ، ببینید . ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم. سه بعدی این ویلا ، توسط تری دی کاران حرفه ای سایت آرچینا و با نرم افزار 3Ds MAX طراحی شده است . رندر آن با Vray گرفته شده است . این رندرها در زوایای مختلف و تعداد آنها ، ۴ عدد است ، که با کیفیت بسیار عالی در اختیار شما عزیزان قرار دارد .

امیدواریم ، که بتوانیم  با ارائه محصول خوب ، بیشتر در جهت جلب رضایت شما گام برداریم .



from WordPress http://bit.ly/2v43veZ

No comments:

Post a Comment

کاملترین مجموعه پاسخ های بازی دانا

جواب بازی دانا